Skoro już tu jesteś może zostawisz po sobie jakiś ślad, żebym wiedziała co o tym myślisz, co mogłabym poprawić, albo o czym napisać by Ciebie zaciekawiło?

wtorek, 1 września 2015

Cholera, fajne! #1

źródło: google.com
W internecie spędzam większość swojego wolnego czasu, a że wakacje spędziłam w domu, nigdzie nie wyjeżdżałam. Oprócz tych parodniowych/weekendowych wyjazdów do mojego chłopaka, to w internecie spędziłam NAPRAWDĘ mnóstwo czasu. Portal, który najczęściej odwiedzam, to jakże by mogło być inaczej - YouTube. Uwielbiam vlogi, oglądam tego mnóstwo. Jednych youtuberów uwielbiam, innych oglądam z ciekawości w związku z ich fenomenem, który próbuję zrozumieć.
Post zatytułowałam w ten, a nie inny sposób, ze względu na to, że tak będę tytułować notki z takim zbiorem rzeczy fajnych, które np. mnie zainspirowały, czy po prostu zrobiły na mnie dobre wrażenie. Taki rodzaj "ulubionych".
Dziś takie podsumowanie, zebranie w jednym miejscu, tych filmów i/lub kanałów, które przez ostatnie 2-3 miesiące spodobały mi się najbardziej i jeżeli ktoś jeszcze o nich nie słyszał to być może przypadną mu też do gustu. Koniecznie dajcie znać co myślicie i polećcie mi coś co Wy oglądacie. :)


1. SACCONEJLOYs. Prawdopodobnie to nic mądrego, że codziennie spędzam przynajmniej 15 minut by obejrzeć fragmenty z życia tej rodzinki. Tak się w to wciągnęłam, że do żadnego serial mnie nie ciągnie tak, jak do kolejnego odcinka, w którym mogę obejrzeć przesłodkiego Eduarda i Emilie. Naprawdę, najsłodsze dzieciaki w internecie. Wcześniej trochę oglądałam ItsJudysLife, ale nie pochłonęło mnie ono AŻ w takim stopniu. No, a poza tym mieć dwoje małych dzieci, i codziennie znajdować czas na nagranie, plus sklejenie filmu? Propsy!


















2. Maluchem dookoła USA.


Przez dwa miesiące mogliśmy śledzić jak polskim fiatem 126p, Kamil Knapczyk z dziewczyną przejeżdżali przez 27 stanów USA. Kamil inspiruje, pokazuje fajne rzeczy, sporo można się dowiedzieć na temat obiektów, które zwiedza. Jego celem jest podróż dookoła świata. Na kanale są filmy z wcześniejszych podróży, a z podejściem które posiada autor filmów, widać, że cel może być osiągnięty. Trzymam kciuki, a Wy zobaczcie filmy, bo pomysł jest przedni, a kanał o dziwo nie ma dużej oglądalności, a naprawdę warto sprawdzić.



Nie jestem pierwszą osobą, która odkryła Mateusza Grzesiaka, ale wcześniej nie zwróciłam uwagi na tego pana. Teraz, kiedy już wiem kto to, widzę go co raz więcej, nawet dziś zaczynając pisać posta włączyłam telewizor i akurat trafiłam na powtarzany odcinek Halo Polonia, gdzie był gościem razem z żoną i rozmawiali na temat "Jak poznać drugą połówkę za granicą?". 
Na swoim kanale wrzuca krótkie filmy, które mają nas motywować, zachęcać i pokazują jak budować siebie i swój sukces. Pierwszy film, który najbardziej mnie zainteresował i otworzył oczy na sposób nauki języków obcych, właśnie wam podlinkowałam. Nawet jeśli nie uczysz się akurat żadnego języka, lub przeciwnie właśnie zaczynasz to po obejrzeniu tego filmu może zmienisz taktykę? Wydaje mi się, że to o czym mówi Grzesiak jest prawdą, więc dlaczego by nie spróbować właśnie w ten sposób nauczyć się języka, a nie siedząc i wkuwając kolejne reguły?



Włodek Markowicz jak na moje oko na prawdę ma fajne spojrzenie na świat. Kilka miesięcy temu, po prostu lubiłam program Lekko Stronniczy, po zakończeniu projektu bardziej zainteresowała mnie tematyka poruszana przez Karola na jego kanale. Włodek ruszył bardziej w komputery itp. Jednak od czasu do czasu jakiś i jego film oglądałam, bo podoba mi się jego sposób bycia na nagraniach. Co raz częściej zaczął poruszać tematykę społeczną, np. głośny temat parę miesięcy temu małżeństw homoseksualnych. Jedną z książek przeczytanych przeze mnie przez te wakacje, to "Lekko Stronniczy - jeszcze więcej". Dowiedziałam się trochę o spojrzeniu na pewne sprawy przez Karola i Włodka. Ten film, który umieściłam - Kropki, zrobił na mnie bardzo duże, pozytywne wrażenie, Wydaje mi się, że właśnie to jest odzwierciedlenie Włodka (wg tego, oczywiście, co wnioskuje tylko po przeczytaniu książki). Głęboki, refleksyjny, świetnie zmontowany film. Jeżeli jeszcze nie widziałeś, koniecznie obejrzyj. Nawet jeśli nie poruszy cię treść, to dla samego wykonania -warto. Poza tym film o Auschwitz, Gruzji i ... na pewno coś Ci się spodoba jeśli jeżeli nie widziałeś :) 



Na kanale znajdziemy troche filmów beauty, lifestyle, ale powód, przez który umieszczam w tej noce ten profil to klipy, które tworzy autorka. Ostatnio dużą uwagę zwracam na montaż filmów i robi on na mnie duże wrażenie, ale od kanału Kasi, właśnie zaczęłam zwracać na to szczególną uwagę. Podoba mi się jej stylistyka, wrażliwość i umiejętności. Poza tym, wydaje się być naprawdę miłą osobą. Jeśli lubisz dobrze zmontowane, krótkie filmy - sprawdź. 


I powracam do tego, co napisałam na początku: Może Wy mi coś jeszcze polecicie miłego dla oka i ucha? :)

1 komentarz:

  1. You tube również jest u mnie na liście zawsze otwartych stron, ale... nie za bardzo lubię vlogerów, tak naprawdę oglądam tylko kilku :)

    OdpowiedzUsuń